понеділок, 10 грудня 2012 р.

В Україні статувала кампанія за запровадження етичного маркування

Етичне маркування – це символ або логотип, який вказується в добровільній формі на упаковці товару, це означає, що цей продукт повинен відповідати критеріям, зазначеним організацією, яка надає право використовувати той чи інший символ.

В Україні гостро стоїть питання щодо етичного маркування, оскільки все більше українського населення переймаються захистом навколишнього середовища і борються за права тварин, зокрема тісно пов'язане з тестуванням на тваринах у сфері косметології. 

Етичне маркування – це символ або логотип, який вказується в добровільній формі на упаковці товару, це означає, що цей продукт повинен відповідати критеріям, зазначеним організацією, яка надає право використовувати той чи інший символ. 

Щорічно в Європі в токсикологічних дослідах (дослідах на безпеку) використовується приблизно мільйон тварин. Згідно Nature, кожна речовина тестуються на 5000 тварин, а пестициди - на 12000. Досліди проводяться без анестезії, так як взаємодія препаратів може вплинути на знешкодження тваринами речовин, отже - на результати. 

Для підвищення рівня усвідомлення населення щодо даного питання, в різних куточках світу вже зроблені певні кроки. Так зокрема в країнах Західної Європи вже декілька років. Так, наприклад, у 1998 році Британським Союзом (BUAV) був затверджений Стандарт етичної косметики. Це визнана в усьому світі схема, яка дає можливість споживачам визначити, яка косметика не була протестована на тваринах. Найетичнішими були визнані компанії, що використовують інгредієнти, які протягом 5 останніх років не були тестовані на тваринах. 

На сьогоднішній день Молодіжним громадським рухом «МОДОС» розробляється законодавча ініціатива, про внесення змін до чинного законодавства України. Внесення змін до відповідного законодавства сприятиме не лише вирішенню морально-етичних проблем пов´язаних з жорстокими лабараторними експерементами, але й підвищить конкурентноспроможність вітчизняної продукції на європейському ринку. 

Кожен, кому не байдужа доля тварин, над якими знущаються під час тестування можуть взяти участь у опитуванні "Чи влаштовує вас інформація на упаковці?" за посиланням

А також задати запитання чи запропонувати свої ідеї та пропозиції на електрону-пошту: eticlabels@gmail.com

Запрошуємо Вас долучитися до нас у соціальних мережах «Кампанія за етичне маркування» 

"ВКонтакті": "Кампанія за етичне маркування" 

Facebook: "Кампанія за етичне маркування" 

Немає коментарів:

Дописати коментар